Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maspex umieścił kapsle na wiatach przystanków

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zrealizowała kampanię ambientową "Inwazja kapsli" dla marki Tymbark (Maspex Wadowice). Na dachach wiat przystankowych w sześciu miastach Polski pojawiły się wielkie kapsle z napojów tej marki.

Kampania przebiega w aglomeracji śląskiej oraz w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu. Co dziesięć dni kapsle będą zmieniać lokalizację. Kampanię zaplanował dom mediowy Zenithmedia (ZenithOptimedia Group). Akcja potrwa do 13 lipca.

(TW, 26.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.