Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lufthansa przegląda globalny budżet PR

(fot. pixabay.com)

Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły procedurę dotyczącą wyłonienia agencji, która przejmie odpowiedzialność za obsługę ich globalnego budżetu public relations.

Nowy partner niemieckiego przewoźnika będzie odpowiadać nie tylko za obsługę jego flagowej marki, ale również marek zależnych: Eurowings oraz Swiss i Austrian Airlines. Wartość globalnego budżetu nie jest znana. Obecnie Lufthansa korzysta z różnych agencji na poszczególnych rynkach, m.in. Burson-Marsteller w Europie i Ketchum w Azji.

(LL, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.