Widownia ”Śniadania w Polsat News” maleje z wydania na wydanie
"Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek (screen Polsatnews.pl)
Średnio 238,1 tys. widzów ogląda w Polsat News program publicystyczny ”Śniadanie w Polsat News”, który zajął miejsce ”Śniadania w Radiu Zet”.
Program zadebiutował w ramówce 21 stycznia br. i – podobnie jak ”Śniadanie w Radiu Zet” – nadawany jest w niedziele o 9.05. Przedstawiciele ugrupowań parlamentarnych i Kancelarii Prezydenta komentują w nim bieżące wydarzenia. "Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek. Pierwsze wydanie śledziło średnio 283 tys. widzów, drugie – 238,1 tys. widzów, a trzecie – 192,9 tys. widzów.
Polsat News w trakcie emisji pierwszych trzech wydań uzyskał średnio 3,15 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP Info (3,91 proc.) i TVN 24 (4,53 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem 1,88 proc. był przed TVP Info (1,32 proc.), ale niżej niż TVN 24 (2,83 proc.).
”Śniadanie w Radiu Zet” nadawane było w Radiu Zet i Polsat News od września 2016 roku do grudnia 2017 roku. Program w Polsat News gromadził średnio 226,6 tys. widzów. Rozgłośnia nie przedłużyła współpracy z telewizją i zrezygnowała z tej pozycji.
Średni udział Polsat News w rynku w styczniu br. wyniósł 1,08 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 07.02.2018)