Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 była liderem oglądalności od 29 stycznia do 4 lutego 2018

"M jak miłość" (TVP 2) 30 stycznia br. oglądało średnio 6,04 mln. widzów (screen z YouTube.com)

TVP 1 była liderem oglądalności w grupie ogólnej w okresie od 29 stycznia do 4 lutego 2018. Jedynkę oglądało średnio 774 tys. widzów.

Według Nielsen Audience Measurement TVP 1 miał w grupie ogólnej 10,86 proc. udziału w rynku. W stosunku do poprzedniego tygodnia stycznia (22-28 stycznia br.) kanał stracił średnio 46 tysięcy widzów. Na drugim miejscu był Polsat - 9,88 proc. udziału (55 tys. widzów mniej), a na trzecim TVN - 9,26 proc. (20 tys. widzów mniej). Dalej uplasowały się: TVP 2 - 8,78 proc., TV 4 - 4,10 proc., TVP Info - 3,63 proc., TVN 24 - 3,63 proc., TVN 7 - 3,25 proc., TV Puls - 3,09 proc. i TTV Twoja Telewizja - 1,91 proc.

Najwięcej widzów oglądało serial "M jak miłość" (TVP 2) 30  stycznia br. - średnio 6,04 mln. Na drugim miejscu była transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Willingen (TVP 1), którą 3 lutego br. oglądało 5 mln widzów. Na trzecim miejscu był "Teleexpress" (TVP 1), który 3 lutego br br. oglądało 4,7 mln widzów. Na czwartym miejscu  uplasował się serial "Na dobre i na złe" (TVP 2)  31 stycznia br. - 3,9 mln widzów.

(Mackuch, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.