Na rynek wchodzi Folx, sieć komórkowa dostępna w aplikacji mobilnej
Startuje kampania wspierająca debiut Folx (fot. materiały prasowe)
Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutowała marka Folx – pierwsza w kraju sieć komórkowa dostępna w aplikacji mobilnej.
Za obsługę mediową klienta odpowiada agencja SalesTube należąca do Group One, która w ramach współpracy przygotowała m.in. strategię komunikacji mediowej wokół wejścia usługi na rynek, poprowadzi też stałe aktywności przez cały rok. Do zadań SalesTube należy planowanie i zakup mediów oraz pełna optymalizacja działań. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy. Za kreację odpowiadają agencje Super Super i albo/albo.
Kampania promująca nową na rynku usługę skierowana jest do mieszkańców największych polskich miast, takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i terenów konurbacji śląskiej. Aktywności odbywają się głównie w internecie, ale zaplanowano też m.in. citylighty i obecność w kinach.
Folx to sieć komórkowa dostępna w aplikacji na smartfony. Oferuje internet, rozmowy i SMS-y, ale nie ma punktów sprzedaży. Firma postawiła na aplikację, za pomocą której odbywa się cały kontakt z klientem. Wystarczy założyć konto, zamówić kartę SIM, którą przywozi kierowca, i podpiąć kartę płatniczą do aplikacji, dzięki czemu płatności realizowane są automatycznie. Folx ma tylko jedną ofertę nazwaną subskrypcją.
(AMS, 02.02.2018)