Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Universal McCann wzmocnił działy zakupu prasy, obsługi klienta i badań

Cztery nowe osoby zatrudnił dom mediowy Universal McCann.

 Do zespołu zakupu prasy dołączyli: Radosław Sączek – ostatnio starszy specjalista ds. reklamy w radiu Tok FM, wcześniej pracował w biurach reklamy ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) i ”Super Expressu” (Media Express), oraz Anna Kupczyk, która pracowała wcześniej w domu mediowym MindShare Polska.
Do zespołu plannerskiego obsługującego firmę Polkomtel SA zatrudniono Marcina Ciupę, który wcześniej pracował w domach mediowych MediaCom Warszawa oraz w grupie ZenithOptimedia. Natomiast do działu badań dołączył Marek Malczewski, który do tej pory pracował w firmie informatycznej COBA Solutions w Łodzi.

(MŁ, 26.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.