Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Elle" w nowej odsłonie łączy modę i sztukę

W marcowym wydaniu znalazły się cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru (fot. materiał prasowy)

W czwartek 1 lutego ukazało się odświeżone wydanie "Elle" (Burda Publishing Polska). Zmiany przygotował zespół kierowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż.

"Elle" w tej odsłonie ma być magazynem jeszcze bardziej luksusowym, łączącym modę ze sztuką. W marcowym wydaniu znalazły są cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują około 70 proc. numeru.
Zmieniła się wizualna strona magazynu. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla "Elle" zaprojektowało londyńskie studio graficzne - informuje w komunikacie Marta Drożdż, redaktor naczelna, dodaje, że prace nad relaunchem "Elle" poprzedziły badania marketingowe.
Nowe "Elle" ma pięć głównych działów: Trendy, Teraz, Uroda, Moda, Ekstra. Przykładowo rubryka Trendy skupia się na aktualnościach w modzie. W dziale wprowadzono stronę pt. Polska Moda. W gazecie znalazły się informacje o premierach, wystawach, wydarzeniach, a także tematy dotyczące psychologii mody.
Z kolei w rubryce Teraz oddano głos kobietom - są pytane o stosunek do aktualnych wydarzeń. Ze strony pt. "Książki mojego życia" czytelniczki dowiedzą się, co w literaturze polecają osoby związane ze światem mody i trendów.
Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl, na którym czytelniczki znajdą więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z aktualnego numeru. Ponieważ 70 proc. użytkowników czyta i ogląda Elle.pl w telefonach (tak podaje wydawca), układ został jeszcze bardziej dostosowany do małych ekranów.
W ramach działań promocyjnych planowana jest kampania reklamowa obejmująca TV, radio, internet, kino oraz promocję w punktach sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, za zakup mediów odpowiada Starcom.

(JOK, 01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.