Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do zarządu Brand New Galaxy
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos (fot. materiały prasowe)
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy marketingowo-technologicznej.
Bruź-Soniewicka obejmie stanowisko chief operating officera BNG i będzie odpowiadać za budowanie synergii pomiędzy podmiotami BNG zarówno w operacyjnym działaniu platformy, jak i w strategii długoterminowej. Kłos zostaje managing partnerem BNG i będzie odpowiadał za rozwój biznesowy całej platformy, koncentrując się na umacnianiu oferty BNG na rynku międzynarodowym i rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu. Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos będą razem odpowiadać za pozyskiwanie nowych projektów dla BNG. Bruź-Soniewicka i Kłos dołączają także do zarządu, w którym są już Olga Adamkiewicz (CEO BNG), Wiktoria Danielewska, Michał Glapiński i Jakub Krawczyk - managing partnerzy BNG.
Kłos i Bruź-Soniewicka wcześniej byli związani z Saatchi & Saatchi IS (Grupa Publicis). Kacper Kłos przez 12 lat zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję wiceprezesa S&S IS. Patrycja Bruź-Soniewicka przez ostatnie pięć lat była związana z siecią Saatchi & Saatchi - pracowała w Polsce i Rosji. Przez ostatnie trzy lata była dyrektor zarządzającą S&S IS, wcześniej pracowała m.in. w BBDO Warszawa i Pepsico. Oboje zrezygnowali z pracy w S&S IS po zmianie na stanowisku prezesa, gdy Krzysztof Andrzejczak w lipcu ub.r. zastąpił na stanowisku Piotra Morkowskiego.
- Potencjał polskiego rynku, jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze marketingu i technologii, jest olbrzymi - uważa Kacper Kłos. - Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG w pierwszym kwartale br. Jesteśmy też otwarci na kolejne projekty. Chcemy, aby unikalny zestaw rozwiązań wchodzących w skład platformy był realną alternatywą dla standardu obecnie dostępnego na rynku międzynarodowym - dodaje
- Przez ostatnich 15 lat przyglądałam się z bliska, jak działa korporacyjny świat, pracując dla dużych sieciowych agencji. Wiem, co mi się w tym świecie podobało, a co uwierało. Chcę iść z tą wiedzą o krok dalej. Brand New Galaxy ma być najlepszym rozwiązaniem dla klientów, którzy cenią profesjonalnych, ale elastycznych partnerów biznesowych. Ma też być świetnym miejscem do pracy dla utalentowanych ludzi, którzy widzą wartość działania w interdyscyplinarnym teamie i wnoszą najlepsze rzeczy w budowanie jego kultury - mówi Patrycja Bruź-Soniewicka.
Platforma Brand New Galaxy debiutowała na rynku w październiku 2017 roku. Od tego czasu do zespołu dołączyło ponad 100 osób, które są zatrudnione w spółkach: Pathfinder23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce), Spacecamp (agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym), Life on Mars (agencja kreatywna), Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń i analityki obecności marek w e-commerce), Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).
(AMS, 30.01.2018)