Tylko trzy reklamy na shortliście Tytanowych Lwów
Wbrew zapowiedziom w piątek rano nie ogłoszono krótkiej listy reklam wybranych przez jury w kategorii Tytanowych Lwów.
- Ponieważ ta kategoria jest tak prestiżowa, wybrane kampanie wolimy zachować w tajemnicy, by nie wywoływać zamieszania - napisał w oświadczeniu David Lubars, przewodniczący jury, na co dzień prezes agencji BBDO USA. Dodał jedynie, że na krótkiej liście znalazły się trzy kampanie. Tytanowe Lwy to jedna z młodszych nagród na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes - w tym roku będzie ona przyznana po raz czwarty. Nagradza się nią kampanie, które dzięki swej świeżości, innowacyjności wnoszą nową jakość w świat reklamy. W tym roku wśród zgłoszonych 202 kampanii znalazły się dwie z Polski: Johnny 11 palców przygotowana przez agencję G7 dla marki Heyah oraz Wolność słowa - kampania, którą dla Amnesty International zrobiła Saatchi & Saatchi. Ogłoszenie zwycięzców w tej kategorii w sobotę wieczorem, w ostatnim dniu festiwalu. Więcej informacji z Cannes na bieżąco w serwisie www.press.pl/cannes2006.(DAR, 23.06.2006)










