Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania skierowana do ojców

Dzisiaj, w Dniu Ojca, rozpoczęła się kampania społeczna ”Bycie tatą to działanie każdego dnia”.

Kampania prowadzona jest przez Fundację Komunikacji Społecznej w ramach programu ”Być Rodzicem”. Partnerem akcji jest miesięcznik ”Rodzice” (G+J Polska). Spoty reklamowe pojawiają się w TVP 2 i Radiu Zet. Reklamy zostaną ponadto umieszczone na nośnikach zewnętrznych Ströera oraz w portalu Babyboom. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, a także uświadomienie mężczyznom, że opieka nad dzieckiem niesie wiele radości. Akcji towarzyszy konkurs na pomysłowe spędzanie czasu z dzieckiem. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone – zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną na wycieczkę do Egiptu.

(MAZ, 23.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.