Kampania skierowana do ojców
23.06.2006, 09:35
Dzisiaj, w Dniu Ojca, rozpoczęła się kampania społeczna ”Bycie tatą to działanie każdego dnia”.
Kampania prowadzona jest przez Fundację Komunikacji Społecznej w ramach programu ”Być Rodzicem”. Partnerem akcji jest miesięcznik ”Rodzice” (G+J Polska). Spoty reklamowe pojawiają się w TVP 2 i Radiu Zet. Reklamy zostaną ponadto umieszczone na nośnikach zewnętrznych Ströera oraz w portalu Babyboom. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, a także uświadomienie mężczyznom, że opieka nad dzieckiem niesie wiele radości. Akcji towarzyszy konkurs na pomysłowe spędzanie czasu z dzieckiem. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone – zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną na wycieczkę do Egiptu.(MAZ, 23.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










