Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada słuchalność większości regionalnych rozgłośni Polskiego Radia

(fot. WerbeFabrik / Pixabay.com)

Spada udział w czasie słuchania większości rozgłośni regionalnych Polskiego Radia -  wynika z analizy słuchalności stacji radiowych z fali lipiec-grudzień 2017 roku Radio Track, realizowanego przez Kantar Millward Brown.

Wśród rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w Warszawie udział Polskiego Radia RDC wynosił 0,7 proc. (spadek z 1,5 proc.). Polskie Radio PIK (Toruń) miało 1,0 proc. udziału (spadek z 2,5 proc), Polskie Radio Szczecin - 15,09 proc. udziału (spadek z 16,1 proc.). W Radomiu RDC - 0,6 proc. udziału (spadek z 2,2 proc.), Polskie Radio Poznań  - 4,1 proc. (spadek z 5,5 proc.), Polskie Radio Olsztyn - 9,8 proc. (spadek z 11,8 proc.). Polskie Radio Lublin - 3,5 proc. (spadek z 4,3 proc.), Radio Kraków - 5,1 proc. (spadek z 6,3 proc.), Polskie Radio Kielce - 10,7 proc. (spadek z 12 proc), Polskie Radio Gdańsk - 8 proc. (spadek z 8,7 proc). W Bydgoszczy Polskie Radio PIK miało udział 6,3 proc. (spadek z 7,1 proc.). Wynik Polskiego Radio Białystok to 5,8 proc. (spadek z 10,4 proc.).
Wzrosty zanotowały tylko cztery rozgłośnie regionalne Polskiego Radia: Polskie Radio Wrocław - 5,3 proc. (wzrost z 4,7), Polskie Radio Rzeszów - 7,4 proc (wzrost z 5,8 proc.), Polskie Radio Łódź - 3,2 proc. (wzrost z 3,1 proc.), Polskie Radio Katowice  - 5,4 proc. (wzrost z 4 proc.).

(Mackuch, 22.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.