Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2017 roku najbardziej spadła słuchalność Trójki

W ciągu tygodnia radio włącza 91 proc. Polaków (fot. Radio Track KBR, Kantar Millward Brown)

W 2017 roku największy spadek udziału w czasie słuchania rok do roku zanotował Program III Polskiego Radia. Natomiast zasięg dzienny radia w ub.r. osiągnął 71,5 proc. W ciągu tygodnia radia w ub.r. słuchało prawie 91 proc. Polaków. To jeden z najlepszych wyników w Europie - podaje Komitet Badań Radiowych, powołując się na badania Radio Track, realizowane przez Millward Brown.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych lider słuchalności – RMF FM – uzyskał w ub.r. 25,3 proc. udziału w czasie słuchania, co w porównaniu z 2016 rokiem oznacza wzrost z 24,6 proc. Słuchalność Radia Zet zmalała z 13,5 do 13,2 proc. Spadki zanotowały też: Jedynka - z 8,8 proc. do 8,0 proc., Trójka - z 7,9 proc. do 6,7 proc., Vox - z 4,2 proc. do 3,9 proc. i Radio Maryja z 2 proc. do 1,9 proc.

Wyniki poprawiły natomiast: Tok FM – z 2 proc. do 2,2 proc., Antyradio - z 1,4 proc. do 1,8 proc., RMF Classic - z 1,2 proc do 1,3 proc., Polskie Radio 24 - z 0,4 proc. do 0,5 proc. i Muzo.fm – z 0,3 proc. do 0,4 proc. Na identycznym poziomie - 0,5 proc. - pozostał udział radiowej Dwójki.

Najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która zwiększyła udział w czasie słuchania z 6,7 proc. do 6,9 proc. Spadek z 5,5 proc. do 5,4 proc. zanotowały rozgłośnie regionalne Polskiego Radia zrzeszone w Audytorium 17. RMF Maxxx zwiększyła udział z 3,0 proc. do 3,3 proc. Dalej były: Złote Przeboje, które zmniejszyły udział z 2,9 proc. do 2,8 proc., Radio Plus - spadek z 2,1 proc. do 2,0 proc., Radio Wawa - wzrost z 1,1 proc. do 1,4 proc., Meloradio - wzrost z 0,7 proc. do 0,8 proc. i Rock Radio - wzrost z 0,3 proc. do 0,4 proc. Na identycznym poziomie - 0,3 proc. - pozostał udział Chillizet.

(Mackuch, 21.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.