Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OPINIE

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chodziło o podprowadzenie widza do "Wiadomości" – mówi Jakub Radziwilski z Universal McCann

Jakub Radziwilski, media investment manager w Universal McCann (screen z YouTube)

Z Jakubem Radziwilskim, media investment managerem w domu mediowym Universal McCann rozmawia Maciej Kucharski

Po 23 latach teleturniej "Jeden z dziesięciu" został przeniesiony z TVP 2 do TVP 1. Nie za bardzo radykalny ruch?
Radykalny, ale w dłuższej perspektywie się opłaci. Chodzi o to, by odbudować popołudniowe pasmo. Ten ruch spowodował, że teraz jest ono kompletne. To dobre posuniecie.

Kompletne, co ma Pan na myśli?
Utrzymanie widza TVP 1 od "Telexpressu" o 17, poprzez "Jaka to melodia?" o 17.25,  następnie serial "Klan" o 17.55, a zaraz po nim nowy przebój Jedynki czyli "Korona Królów". Po tym filmie wchodzi teraz teleturniej "Jeden z dziesięciu" o 18.55 i o 19. 30 "Wiadomości", czyli w zasadzie blok samych przebojów.

Dla jakich widzów przeznaczone jest to pasmo?
Starszych, przyzwyczajonych do swojego ulubionego teleturnieju w Dwójce. Do tej pory Jedynka ich traciła na kilkadziesiąt minut z powodu niezbyt dobrego pomysłu na pasmo 19-19.30. (emitowano tu serial "Komisariat"- przyp. red.). Chodziło o podprowadzenie widza do "Wiadomości". I to się udało.

Dwójka na tym nie straci?
Nie ma takiego niebezpieczeństwa. Straty mogą być niewielkie. Ważniejszy jest zysk w postaci zbudowania jednolitego bloku w Jedynce.

Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.