Wydawnictwo Egmont zmienia tytuł magazynu "Pimpek" na "Pets"

(fot. Wydawnictwo Egmont Polska)
Dwumiesięcznik "Pimpek" Wydawnictwa Egmont Polska zmienia tytuł na "Pets". Magazyn w nowej odsłonie do kiosków trafi w czwartek 18 stycznia.
W gazecie adresowanej do dziewczynek powyżej szóstego roku życia, znalazły się ciekawostki o zwierzętach oraz wskazówki dotyczące ich pielęgnacji. W każdym wydaniu publikowane są także zdjęcia czytelniczek, które opiekują się swoimi zwierzętami.
Relaunch magazynu, którego redaktor naczelną jest Joanna Szabunio, wsparty jest kampanią reklamową w kanałach: Polsat, TVP ABC, Nickelodeon, MiniMini+ i Disney Channel. Wydawca na promocję gazety wykorzysta także powierzchnię w mediach własnych.
Ostatni numer "Pimpka" (6/2017) kosztował 8,99 zł i liczył 32 strony. "Pets" wyceniono na 9,99, liczba stron pozostaje bez zmian.
(17.01.2018)
