Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć nowych osób w agencji FFW Communication

Nowi pracownicy FFW Communication (fot. materiały prasowe)

Do zespołu agencji content marketingu FFW Communication dołączyło sześć osób.

Ewelina Antonowicz specjalizuje się w kampaniach 360 stopni. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży lifestylowej, pracując z klientami z sektora premium w internetowym portalu DaWanda oraz Noble Concierge. W FFW Communication dołączyła do zespołu prowadzącego zintegrowane kampanie digitalowe dla marki Lenovo na stanowisku account managera.

Kinga Łukomska, również account manager, wzmocniła zespół odpowiedzialny za obsługę marek Impel, ING oraz Getin Noble Bank. Będzie współtworzyła i prowadziła kampanie digitalowe zarówno dla rynku konsumenckiego, jak i segmentu B2B. W branży obecna jest od 10 lat, pracowała dla agencji Artagence i IQ Marketing, a ostatnio zajmowała stanowisko strategy & business development managera w ICP Group.

Marcin Góralski jest trzecim nowym account managerem, który dołączył do zespołu koordynującego m.in. program InCredibles realizowany dla Kulczyk Investments. Poprzednio pracował w agencji BrainJuice Interactive.

Do agencji dołączył także nowy digital media planner - Piotr Bender, którego zadaniem będzie wsparcie całego zespołu w efektywnym planowaniu mediów. Poprzednio związany był ze Startup Flow.

Dodatkowo w zespole pojawiły się dwie osoby, które obejmą stanowiska juniorskie - Marta Surmacz zasili zespół obsługujący markę Canon, a Iwo Krycki - team social media. Surmacz wcześniej zajmowała stanowisko project managera w Akademii Kodu, natomiast Krycki był content managerem w serwisie Kwejk.pl.

Zwiększenie zespołu to wynik zdobycia przez agencję nowych klientów, m.in. marek Canon, Sephora, Kross oraz Drogerii Ziko.

(AMS, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.