"Gość Dzisiaj" będzie rywalizował z "Gościem Wiadomości"  |  Radiowa Trójka z dodatkowymi serwisami  |  Srebro i dwa brązy polskich agencji  |  UOKiK nie zajmie się wnioskiem  |  Zastępczyni dyrektora TVP Sport  |  Oglądalność trasy "Lata z Radiem i Telewizją Polską"  |  Zespół podcastowy Tok FM  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Eska Wrocław na kolejnej częstotliwości  |  Asta-Net z Piły podnosi wybranym klientom ceny  |  Osiem wniosków na częstotliwość radiową  |  Radio Łódź powróciło z odrębnym porankiem  |  Radio Eska z internetowym programem  |  Unia Literacka ruszyła z akcją  |  TVP z przetargiem  |  OOH.pl wygrywa  |  Lidl oficjalnym partnerem  |  Właściciel TikToka występuje o 9,5 mld dol. pożyczki  |  Brazylia podtrzymuje decyzję o blokadzie platformy X  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

"Gość Dzisiaj" będzie rywalizował z "Gościem Wiadomości"  |  Radiowa Trójka z dodatkowymi serwisami  |  Srebro i dwa brązy polskich agencji  |  UOKiK nie zajmie się wnioskiem  |  Zastępczyni dyrektora TVP Sport  |  Oglądalność trasy "Lata z Radiem i Telewizją Polską"  |  Zespół podcastowy Tok FM  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Eska Wrocław na kolejnej częstotliwości  |  Asta-Net z Piły podnosi wybranym klientom ceny  |  Osiem wniosków na częstotliwość radiową  |  Radio Łódź powróciło z odrębnym porankiem  |  Radio Eska z internetowym programem  |  Unia Literacka ruszyła z akcją  |  TVP z przetargiem  |  OOH.pl wygrywa  |  Lidl oficjalnym partnerem  |  Właściciel TikToka występuje o 9,5 mld dol. pożyczki  |  Brazylia podtrzymuje decyzję o blokadzie platformy X  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

"Gość Dzisiaj" będzie rywalizował z "Gościem Wiadomości"  |  Radiowa Trójka z dodatkowymi serwisami  |  Srebro i dwa brązy polskich agencji  |  UOKiK nie zajmie się wnioskiem  |  Zastępczyni dyrektora TVP Sport  |  Oglądalność trasy "Lata z Radiem i Telewizją Polską"  |  Zespół podcastowy Tok FM  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Eska Wrocław na kolejnej częstotliwości  |  Asta-Net z Piły podnosi wybranym klientom ceny  |  Osiem wniosków na częstotliwość radiową  |  Radio Łódź powróciło z odrębnym porankiem  |  Radio Eska z internetowym programem  |  Unia Literacka ruszyła z akcją  |  TVP z przetargiem  |  OOH.pl wygrywa  |  Lidl oficjalnym partnerem  |  Właściciel TikToka występuje o 9,5 mld dol. pożyczki  |  Brazylia podtrzymuje decyzję o blokadzie platformy X  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 48 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magda Gessler na szczycie listy "lokomotyw reklamowych"

W rankingu prowadzi Magda Gessler (fot. materiały prasowe)

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę autorskiego raportu nt. gwiazd, na których stacje telewizyjne zyskują najwięcej pieniędzy. W 2017 roku, podobnie jak w latach ubiegłych, liderką jest Magda Gessler, której "Kuchenne rewolucje" zarobiły blisko 200 mln zł.

W 2017 roku "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler (TVN) zarobiły 196,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Hubert Urbański i powracający format "Milionerzy" (TVN) z przychodami 127,1 mln zł, który zdeklasował format "Nasz nowy dom", prowadzony przez Katarzynę Dowbor, do miejsca trzeciego (109,9 mln zł).

- Dobry wynik liderki rankingu jest m.in. skutkiem powtórek w prime time (soboty godz. 18). Odświeżony przez TVN format "Milionerzy" stał się w minionym roku sporym hitem. Na jego korzyść zadziałała pora emisji oraz częstotliwość - od poniedziałku do czwartku o godzinie 20.55. Dzięki temu ma oglądalność na wysokim poziomie - wśród wszystkich analizowanych przez nas programów ma największą średnią oglądalność spotu - wyjaśnia Michał Bakalarczyk, ekspert ds. TV w MullenLowe MediaHub.

(PM, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.