Bez polskich reklam w finale Film Lions
22.06.2006, 15:24
Żadna z 25 zgłoszonych polskich reklam filmowych nie znalazła się na krótkiej liście w kategorii reklama filmowa na festiwalu w Cannes.
Żadna z 25 zgłoszonych polskich reklam nie znalazła się na krótkiej liście zakwalifikowanych do finału w kategorii reklam filmowych Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Spośród zgłoszonych w tej kategorii 4860 reklam do finału zostało zakwalifikowanych 541, najwięcej z USA - 145. Z naszego regionu Europy do finału weszły trzy reklamy z Łotwy i po jednej z Czech, Estonii i Słowacji. Rozstrzygnięcie tej kategorii - w sobotę wieczorem. Wtedy też przyznane zostaną Lwy w kategorii Titanium Lions - dla kampanii tak odważnych i niezwykłych, że trudno byłoby je zakwalifikować w jakikolwiek sposób. W tej kategorii startują dwie polskie reklamy wśród 202 zgłoszonych. Do tej pory Polacy tylko raz odebrali nagrodę w tej kategorii - w 2001 roku Srebrnego Lwa dostała reklama Leo Burnett. Na tegorocznym Cannes Polacy zdobyli jak dotąd trzy Lwy - Grand Prix w kategorii Young Creatives (TBWA Warszawa) oraz dwa Brązowe Lwy w kategorii Media Lions (Saatchi & Saatchi Poland) i w kategorii reklamy prasowej. Więcej informacji o tegorocznym festiwalu w serwisie Cannes Special na www.press.pl/cannes2006.(DAR, 22.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










