Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio podniosło ceny reklam

(fot. pixabay.com)

Polskie Radio podniosło ceny reklam emitowanych w Programie I, Programie III i Polskim Radiu 24.

- W tej chwili jest duży popyt na reklamę radiową - tłumaczy decyzję o podwyżce Karol Skorupski, dyrektor agencji reklamy Polskiego Radia. Podaje, że w Jedynce reklamy zdrożały średnio o 8,1 proc., w Trójce o 8,8 proc., a w Polskim Radiu 24 o 7,6 proc. Według analizy jednego z nadawców komercyjnych, w godz. 6-20‎ ceny wzrosły w Jedynce średnio o 9,6 proc., w Trójce o 9,5 proc., a w Polskim Radiu 24 - ‎o 9,7 proc.

W Jedynce i Trójce najdroższe są reklamy w porannym paśmie (od środy do piątku między 7 a 10). W Programie I spot trwający 30 sekund kosztuje 11,5 tys. zł (o 10,6 proc. więcej niż do tej pory; podajemy ceny netto), a w Programie III – 13,8 tys. zł. W Trójce dotychczas najwyżej wycenione było pasmo w godz. 8-9 od środy do piątku - reklamy kosztowały w nim 13,6 tys. zł (teraz są droższe o 1,5 proc.). W pasmach 7-8 i 9-10 zdrożały odpowiednio o 21,1 proc. i 10,4 proc.

Nowe cenniki obowiązują od 8 stycznia br. Poprzednio Polskie Radio podniosło ceny reklam w styczniu 2017 roku – w Jedynce i Trójce średnio o 8,9 proc.

W br. zdrożały reklamy także w stacjach Grupy RMF: średnio o 9,3 proc. w RMF FM, o 8,1 proc. w RMF Maxxx i o 7,7 proc. w RMF Classic. Wcześniej, w październiku ub.r., podwyżkę wprowadziło Radio Zet - o 2,9 proc. (w godz. 6-22).

(KOZ, 13.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.