Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Freszlab - to nowa inicjatywa FFCreation

Agencja Freszlab, specjalizująca się w działaniach marketingowych kierowanych do młodych ludzi - to nowa inicjatywa agencji reklamowej FFCreation.

Freszlab chce się specjalizować w kampaniach reklamowych kierowanych do osób w wieku 10-24 lat oraz realizować badania tej grupy docelowej. Działania Freszlab skupione są na nowych mediach – głównie Internecie, jednak agencja świadczy usługi full service, przygotowuje m.in. strategię komunikacji, działania z zakresu marketingu wirusowego, zajmuje się obsługą konkursów. Zespół agencji liczy pięć osób, ale w najbliższych dniach dołączą do niego kolejne dwie osoby. Jego pracami kieruje project director Patrycja Pyl, wcześniej dyrektor zarządzająca Laboratorium Komunikacji i Reklamy. Natomiast prezesem zarządu nowej agencji jest Marek Piotrowski, równocześnie dyrektor zarządzający FFCreation i właściciel obu agencji. Oprócz stałego zespołu Freszlab ma 35 współpracowników - młode osoby, które uczestniczą w pracach agencji, przeprowadzając dla niej ankiety i obserwacje w środowisku swoich rówieśników. Jednym z pierwszych zleceń, które realizuje Freszlab, jest projekt dla marki Herbal Essences koncernu Procter & Gamble.

(MŁ, 22.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.