Freszlab - to nowa inicjatywa FFCreation
22.06.2006, 09:53
Agencja Freszlab, specjalizująca się w działaniach marketingowych kierowanych do młodych ludzi - to nowa inicjatywa agencji reklamowej FFCreation.
Freszlab chce się specjalizować w kampaniach reklamowych kierowanych do osób w wieku 10-24 lat oraz realizować badania tej grupy docelowej. Działania Freszlab skupione są na nowych mediach – głównie Internecie, jednak agencja świadczy usługi full service, przygotowuje m.in. strategię komunikacji, działania z zakresu marketingu wirusowego, zajmuje się obsługą konkursów. Zespół agencji liczy pięć osób, ale w najbliższych dniach dołączą do niego kolejne dwie osoby. Jego pracami kieruje project director Patrycja Pyl, wcześniej dyrektor zarządzająca Laboratorium Komunikacji i Reklamy. Natomiast prezesem zarządu nowej agencji jest Marek Piotrowski, równocześnie dyrektor zarządzający FFCreation i właściciel obu agencji. Oprócz stałego zespołu Freszlab ma 35 współpracowników - młode osoby, które uczestniczą w pracach agencji, przeprowadzając dla niej ankiety i obserwacje w środowisku swoich rówieśników. Jednym z pierwszych zleceń, które realizuje Freszlab, jest projekt dla marki Herbal Essences koncernu Procter & Gamble.(MŁ, 22.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










