W Cannes Brązowy Lew dla JWT
22.06.2006, 09:50
Agencja reklamowa JWT Warszawa zdobyła Brązowego Lwa w kategorii reklamy prasowej na 53. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Wyróżniono layout szamponu Sunsilk (Unilever) pt. "But".
Nagrodzoną reklamę przygotowywały - pod kierownictwem Dariusza Zatorskiego, dyrektora kreatywnego JWT w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej - art director Karolina Czarnota i copywriter Monika Kamińska. Nie było ich wczoraj w Cannes. Dariusz Zatorski był decyzją jurorów zaskoczony. - Kiedy wybieraliśmy prace na konkurs, reklama Sunsilku nie była naszym faworytem – mówi Zatorski. - Liczyliśmy, że nagrodę dostanie kampania przygotowana dla marki Knorr. Cannes to pierwszy konkurs, na którym pokazaliśmy reklamę Sunsilku - dodaje Zatorski, dla którego jest to piąty Lew zdobyty w Cannes. Poprzednie cztery otrzymał jeszcze jako dyrektor kreatywny Leo Burnett. To trzeci Lew dla Polski podczas tegorocznego festiwalu. We wtorek w kategorii Media Lions Brązowego Lwa zdobyła agencja Saatchi & Saatchi za kampanię dla Amnesty International. Z kolei Złotego Lwa w kategorii Young Creatives zdobyli Katarzyna Nowacka i Tomek Zieliński z agencji TBWA. Złotego Lwa w kategorii reklamy prasowej zdobyła w tym roku w Cannes agencja FCB z Johannesburga w RPA za reklamę ”Peryskop” dla Lego. Wczoraj w Cannes nagradzano także najlepsze reklamy internetowe. Przyznano dwie nagrody Grand Prix. Za najlepszą kampanię interaktywną uznano ”GTI Campaign” przygotowaną dla Volkswagena przez agencję Crispin Porter + Bogusky z Miami w USA. Z kolei w kategorii marketingu wirusowego Grand Prix dostała agencja droga5 z Nowego Jorku za wideo dla firmy Ecko Marck/Ecko. Więcej informacji i zdjęcia nagrodzonych reklam w serwisie Cannes Special na www.press.pl/cannes2006.(DAR, MŁ, 22.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










