Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartowała kampania "Business Media"

"Business Media" (Business Media Group), dwumiesięcznik o gadżetach reklamowych i kampaniach BTL, reklamuje się na tyłach warszawskich autobusów.

Na autobusach pojawił się layout z hasłem ”O gadżetach wiemy najwięcej” promujący poszczególne działy magazynu. Kampanię pisma wspiera promocja prenumeraty, w której nowi prenumeratorzy mogą wygrać wycieczkę do wybranego przez siebie miejsca na świecie. W sierpniu rozpocznie się konkurs na najlepsze hasło promujące ”Business Media” i ”Outdoor Media” - inny tytuł wydawnictwa. Kampanię outdoorową zrealizowała firma Business Consulting Media Miejskie. Za kreację odpowiada Elżbieta Kłos z Business Media Group.

(TW, 22.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.