Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Popołudniami przybyło słuchaczy Radiu Zet, ale nie wzrosła słuchalność

Na słuchalność w badaniu Radio Track wpływ mają: liczba słuchaczy, czas słuchania oraz słuchalność wszystkich stacji radiowych (fot. pixabay.com)

Radio Zet w paśmie, w którym nadaje "Popołudnie z Radiem Zet", ma więcej słuchaczy niż przed rokiem. Udział w czasie słuchania jednak się nie zwiększył.

Program informacyjno-rozrywkowo-muzyczny "Popołudnie z Radiem Zet", prowadzony przez Justynę Dżbik-Klugę i Romana Osicę, emitowany jest od września ub.r., od poniedziałku do piątku między godz. 15 a 18.

W okresie wrzesień-listopad 2017 roku udział Radia Zet w czasie słuchania w porze nadawania "Popołudnia z Radiem Zet" wyniósł 13,8 proc., podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej - 13,9 proc. W tym paśmie wzrosła słuchalność RMF FM (z 24,7 proc. do 26,5 proc.), a zmalała - radiowej Trójki (z 7,4 proc. do 6,6 proc.) i Jedynki (z 6,9 proc. do 5,2 proc.).

Krótszy był również czas słuchania Radia Zet w tym paśmie - o siedem minut i wyniósł blisko godzinę i pięć minut. Zetce przybyło za to słuchaczy popołudniami. W każdym kwadransie "Popołudnia z Radiem Zet" słuchało 2,36 mln osób, czyli o 283 tys. więcej, niż przed rokiem.

Przypomnijmy, że na udział w czasie słuchania (inaczej: słuchalność) w badaniu Radio Track wpływ mają: liczba słuchaczy, czas słuchania oraz słuchalność wszystkich stacji radiowych.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar Millward Brown.

(KOZ, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.