”Mali giganci” stracili widzów, ale TVN był liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon show ”Mali giganci” był emitowany o wcześniejszej godzinie niż poprzednie (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
Trzeci sezon talent show ”Mali giganci” oglądało w TVN średnio 1,75 mln widzów – o 815,9 tys. mniej niż drugi, wiosną 2016 roku.
TVN emitował premierowe odcinki trzeciego sezonu od 5 listopada w niedziele o 17, a finał zobaczyć można było w poniedziałek 25 grudnia o 16.45. Najwięcej widzów przyciągnął program 19 listopada, kiedy zgromadził 2,09 mln widzów.
Stacja, pokazując ”Małych gigantów”, uzyskała średnio 12,52 proc. udziału w rynku, co dało jej w grupie ogólnej pozycję wicelidera – za TVP 1 (14,79 proc.), a przed Polsatem (10,64 proc.) i TVP 2 (6,4 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN był liderem, osiągając 11,87 proc. W tym czasie Polsat miał 11,65 proc., TVP 1 – 10,2 proc., a TVP 2 – 5,48 proc.
TVN z reklam wokół premierowych emisji ”Małych gigantów” zebrał 15,5 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Pierwszą edycję "Małych gigantów" wiosną 2015 roku śledziło średnio 3,38 mln widzów, a drugą wiosną 2016 roku – 2,56 mln widzów. Program emitowano jednak wtedy w sobotę o 20.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 29.12.2017)
