Serial "Pod wspólnym niebem" w TVP 2 śledziło średnio 490 tys. widzów
Serial "Pod wspólnym niebem" zadebiutował w Dwójce 15 września br.(screen z YouTube)
Średnio 490 tysięcy widzów śledziło w TVP 2 serial "Pod wspólnym niebem". Dwójka podczas emisji przegrywała z konkurencją w grupie ogólnej i komercyjnej.
Serial wyreżyserowany przez Marka Śledziewskiego zadebiutował w Dwójce 15 września br. Opowiadał o perypetiach dwóch rodzin, które zmuszone były zamieszkać pod jednym dachem. Był emitowany w piątki o 22.10.
Według danych Nielsen Audience Measurement podczas emisji serialu Dwójka w grupie ogólnej miała 4,24 proc. udziału w rynku. Liderem był TVP 1 - 8,35 proc. udziału. W tym czasie Jedynka prezentowała film fabularny. Na drugim miejscu był Polsat - 8,33 proc. udziału. W Polsacie w tym paśmie pokazywany był film fabularny lub program rozrywkowy. Na trzecim miejscu znalazł się TVN - 8,32 proc. udziału. W tym paśmie TVN prezentował film fabularny.
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) Dwójka podczas emisji "Pod wspólnym niebem" była na czwartym miejscu - 4,54 proc. udziału. Liderem był TVN - 12,67 proc udziału. Na drugim miejscu był Polsat - 10,13 proc.udziału, a na trzecim TVP 1 - 5,46 proc. Najwięcej widzów - 682 tys. - oglądało odcinek 22 września br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół serialu wyniosły 2,5 mln zł.
(Mackuch, 13.12.2017)