Średnio 2,3 mln widzów śledziło 6 sezon programu "MasterChef" w TVN
Średnio 100 tys. widzów mniej niż w roku 2016 śledziło odcinki szóstego sezonu "MasterChef", kulinarnego show TVN (screen YouTube)
Średnio 2,3 mln widzów śledziło szósty sezon programu "MasterChef" w TVN. Stacja podczas emisji programu była liderem oglądalności w grupie komercyjnej i wiceliderem w grupie ogólnej.
Telewizja TVN emitowała show kulinarny "MasterChef" w niedziele o godz. 20. Odcinki szóstego sezonu pokazywano od 10 września br. do 10 grudnia br. Podczas emisji programu TVN był wiceliderem oglądalności w grupie ogólnej z 14,68 proc. udziału w rynku. Na pierwszym miejscu był TVP 1 - 16,53 proc. (serial "Dziewczyny ze Lwowa"), na trzecim Polsat - 12,55 proc. (serial "W rytmie serca"), a na czwartym TVP 2 - 4,28 proc. (pasmo fabularne).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) TVN był liderem oglądalności z 19,38 proc., na drugim miejscu był Polsat - 11,47 proc., na trzecim TVP 1 - 10,76 proc., a na czwartym TVP 2 - 5,14 proc.
Najwięcej widzów - 3 mln - śledziło odcinek z 10 grudnia br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół programu wyniosły 45 mln zł.
Piąta edycja kulinarnego talent show pt. "MasterChef" emitowana w TVN od 4 września do 4 grudnia 2016 roku przyciągała średnio 2,43 mln widzów.
Dane Nielsen Audience Measurement.
(Mackuch, 12.12.2017)