TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Głos Wągrowiecki" pierwszy raz od pięciu lat zamyka rok z zyskiem

Sprzedaż "Tygodnika Wągrowieckiego" według danych wydawcy sięga 3 tys. egz.

Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza, wydająca "Głos Wągrowiecki", zamknęła rok na plusie. Zysk zapewniły oszczędności redakcyjne, materiały promocyjne samorządów, konkursy i plebiscyty SMS.

- W tym roku skupiliśmy się na działaniach, które zrównoważyłyby spadki sprzedaży. Obniżyliśmy płace osobom, które zarabiały najwięcej. Poza tym publikowaliśmy artykuły sponsorowane samorządów. Te działania w połączeniu z konkursami i plebiscytami SMS przyniosły kilkutysięczny zysk. To pierwszy taki rok od pięciu lat – mówi Jerzy Mianowski, prezes Wągrowieckiej Oficyny Wydawniczej i redaktor naczelny tygodnika.

Tygodnik "Głos Wągrowiecki" ma 32 strony i kosztuje 3,50 zł. Tytuł ukazuje się w środy, w nakładzie 4 tys. egz. Sprzedaż według danych wydawcy sięga 3 tys. egz. Tygodnik ukazuje się na terenie powiatu wągrowieckiego oraz kilku ościennych miejscowości. Mniejszościowym udziałowcem w Wągrowieckiej Oficynie Wydawniczej jest Polska Press Grupa.

(JOK, 11.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.