Meetrics będzie sprawdzał widoczność reklam na Facebooku

Meetrics weryfikuje widoczność reklam (fot. screen ze strony głównej Meetrics.com)
Meetrics, dostawca rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych, nawiązał współpracę z Facebookiem.
W ramach współpracy Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam display na Facebooku. Kampanie będą sprawdzane zarówno w wersji desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Współpraca z serwisem społecznościowym dotyczy nie tylko Polski, ale też innych rynków. "Meetrics jest naszym 25. partnerem na świecie w zakresie pomiarów i weryfikacji viewability reklam i pierwszym spoza USA" - informuje w komunikacie prasowym Martin Ott, managing director Central Europe w Facebooku.
Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce, zaznacza: "Nie poprzestajemy jedynie na weryfikacji widoczności reklam display – w przyszłości planujemy również weryfikację innych formatów reklamowych, jakie oferuje Facebook, w tym m.in. reklam wideo".
(IKO, 09.12.2017)
