Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie wart był 1,25 mln zł
Na reklamy emitowane podczas mikołajkowego bloku reklamowego wydano 1,25 mln zł (fot. materiały prasowe Polsat)
Charytatywny blok reklamowy emitowany w Polsacie 6 grudnia br. przed głównym wydaniem "Wydarzeń" przyniósł ponad 1,25 mln zł dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że nadawany w godz. 18.45-18.57 mikołajkowy blok reklamowy oglądało średnio 4,95 mln widzów - z czego 2,2 mln w wieku 16-49 lat, czyli z tzw. grupy komercyjnej. Udział Polsatu w rynku w czasie emisji reklam wyniósł 34,5 proc. w grupie ogólnej i 41,4 proc. w grupie komercyjnej. Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1,25 mln zł - podaje Polsat.
Jednocześnie główne wydanie "Wydarzeń" 6 grudnia br. obejrzało na antenach Polsatu i Polsat News średnio 4,3 miliona widzów. Podczas emisji programu w grupie ogólnej Polsat miał 29,2 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49) - 34,2 proc. udziału.
W ciągu dotychczasowych czternastu edycji mikołajkowego bloku reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji.
(Mackuch, 08.12.2017)