Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare dla firmy Mattel

Dom mediowy MindShare Polska zrealizował najnowszą kampanię reklamową dla firmy Mattel. Reklamy dotyczą edukacyjnych zabawek z serii Laugh & Learn, przeznaczonych dla dzieci powyżej szóstego miesiąca życia.

Kampania reklamowa realizowana jest głównie w telewizji (we współpracy z TVP stworzono nowy program „Wielki Świat Małych Odkrywców”), gazetach przeznaczonych dla rodziców (artykuły o tej serii zabawek, stymulujących prawidłowy rozwój dzieci) oraz na specjalnie w tym celu stworzonej strony internetowej.

(PK, 19.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.