Just i DougFaberFamily odpierają zarzuty Kurskiego
19.06.2006, 09:50
Agencje reklamowe Just i DougFaberFamily stanowczo zaprzeczają zarzutom polityka PiS-u Jacka Kurskiego o ich udział w rzekomym wyprowadzeniu pieniędzy z PZU na kampanię prezydencką Donalda Tuska.
Jak powiedział Jacek Kurski w ubiegłym tygodniu w programie ”Teraz my” w TVN-ie, kampania społeczna PZU pt. ”Stop! Wariatom drogowym” była pretekstem do wyciągnięcia z PZU pieniędzy na kampanię prezydencką Tuska. Polityk PiS-u twierdzi, że PZU za 50 mln zł wykupiło kampanię pt. ”Stop! Piratom drogowym” i zmieniło hasło na ”Stop! Wariatom drogowym”. Ubezpieczyciel miał zasugerować Stowarzyszeniu Psychiatrów Polskich, że należy zrobić ”koło tego dym”. Po protestach SPP PZU miało wycofać się z tej akcji, a billboardy za 3 proc. wartości rzekomo zostały sprzedane Platformie Obywatelskiej. Obie agencje odpierają zarzuty. – Nie mieliśmy żadnego związku z tą kampanią i nie mamy żadnych powiązań z agencją Just – mówi Jacek Olechowski, współwłaściciel i wiceprezes zarządu DougFaberFamily. – Na żadnym etapie prezentacji kreatywnych w kampanii nie pojawiło się hasło ”Stop! Piratom drogowym” i jesteśmy w stanie to udowodnić. Wygraliśmy w uczciwym przetargu – dodaje Maciej Korobacz, wiceprezes zarządu agencji Just, która zrealizowała kampanię. Za media kampanii odpowiadał dom mediowy Starlink.(TW, 19.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










