Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deja Vu odświeży wizerunek firmy budowlanej

Agencja full-service Deja Vu odświeży i wdroży nowy system identyfikacji wizualnej dla firmy budowlanej Arkada-Budownictwo.

Działania obejmą projekty layoutów, ogłoszenia prasowe, wizytówki firmowe, ulotki, flagi i stronę internetową firmy. Wszędzie będzie widoczna postać budowlańca w garniturze i kasku. Wykorzystano kolory: szary, granatowy, niebieski i pomarańczowy.

(TW, 19.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.