Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GPD obroniła budżet marki Deep

Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na przygotowanie jesienno-zimowej kampanii odzieży młodzieżowej marki Deep (Semax SA).

W przetargu brało udział pięć agencji reklamowych. GDP pracowała dla marki Deep już od dwóch lat. Trwa jeszcze przetarg na obsługę reklamową drugiej marki firmy Semax – Hot Oil. Jego rozstrzygnięcie planowane jest na ten tydzień.

(MAZ, 19.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.