Grupa Lotos zrobi przetarg związany z piłkarskimi mistrzostwami świata

(fot. Screen z Youtube)
Grupa Lotos wybierze spośród swoich agencji jedną firmę, której powierzy zrobienie komunikacji związanej z przyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej - wynika z informacji "Presserwisu".

Grupa Lotos w maju br. roku rozstrzygnęła przetarg i wybrała do umowy ramowej agencje Havas Warsaw, K2, Man at Work i Bridge2Fun. Spośród tych agencji zostanie wybrana jedna do opracowania komunikacji Grupy Lotos w związku z mistrzostwami. - Lotos bieżące projekty marketingowe, w zakresie ATL i BTL, realizuje z wybranymi w tym roku agencjami. To oznacza, że zapytania spółki o ofertę są kierowane do agencji, które specjalizują się w danym obszarze usług - wyjaśnia Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Grupy Lotos. - Umowy z agencjami zostały podpisane do końca 2018 roku.
Grupa Lotos nie wyjawia na tym etapie planów marketingowych na rok 2018. Od czerwca br. Grupa Lotos prowadzi kampanię wizerunkową "Naj nie bierze się znikąd", autorstwa Havas Warsaw.
(AMS, 27.11.2017)
