Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne edycje "Reklamy dzieciom" i "Mikołajkowego bloku reklamowego"

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska i Telewizja Polsat organizują kolejne edycje swoich charytatywnych akcji. "Reklama dzieciom" TVP odbędzie się po raz 25., a "Mikołajkowy blok reklamowy" – po raz 14.

Charytatywny blok "Reklamy dzieciom" TVP 1, podobnie jak w poprzednich latach, pokaże 25 grudnia po "Wiadomościach" ok. 19.50. Za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 100 tys. zł. Dochód z jubileuszowej "Reklamy dzieciom" w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zwrócą się do TVP. Podczas 24 dotychczasowych edycji akcji uzbierano ponad 25 mln zł, które trafiły do ponad tysiąca placówek.

"Mikołajowy blok reklamowy" tradycyjnie zostanie wyemitowany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18.45, przed głównym wydaniem "Wydarzeń". Wpływy z niego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 mln złotych.

(KOZ, 25.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.