Cyfrowy Polsat i NC+ promują świąteczne oferty

(fot. Screen z Youtube)
Platformy satelitarne Cyfrowy Polsat i NC+ kampaniami reklamowymi wspierają świąteczne oferty dla abonentów.
Cyfrowy Polsat przy umowie na 24 miesiące oferuje zwolnienie z opłaty abonamentowej przez trzy miesiące albo do wakacji (przy wyższym pakiecie). Platforma umożliwia również nabycie 50-calowego telewizora Samsung UHD 4K Smart TV w 48 ratach po 50 zł miesięcznie.
Kampania oferty Cyfrowego Polsatu na święta obejmuje telewizję (Polsat i kanały tematyczne), radio, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide. Media zakupił dom mediowy Vizeum.
Z kolei platforma NC+ przygotowała promocję ”Ekstraklasa”, w ramach której klienci zawierający lub przedłużający umowę na pakiety telewizyjne oraz zawierający umowy na internet i telefon mogą otrzymać od NC+ pieniądze na przedpłaconej karcie płatniczej na zakupy.
Kampania NC+ prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała 2012 Agency, a zakupem mediów zajął się Havas.
(KOZ, 12.11.2017)
