Agora zamyka „Dom&Wnętrze” i „Magnolię”

Agora poinformowała, że od grudnia br. kończy wydawanie dwumiesięcznika wnętrzarskiego „Dom&Wnętrze” i miesięcznika ogrodniczego „Magnolia”. Serwisy internetowe czasopism zostaną włączone do struktur segmentu Internet.
Agora „Dom&Wnętrze” wydaje od 2013 roku, kiedy to tytuł został przejęty od Edipresse Polska jako miesięcznik za 3 mln zł. Od sierpnia ub.r. magazyn jest wydawany jako dwumiesięcznik. „Magnolia” ukazuje się od 2012 roku.
Od listopada br. czasopisma Agory będą rozwijane w ramach czterech obszarów tematycznych: Moda i styl życia - miesięczniki „Avanti” i „Logo”, Kulinaria - miesięcznik „Kuchnia”, Rodzice i dzieci - miesięcznik „Dziecko”, a w ramach obszaru Dom/Wnętrza wydawane będą „Ładny Dom” i „Cztery Kąty”.
Od stycznia 2018 roku serwisy internetowe czasopism zostaną włączone do segmentu Internet Agory, a ich działy redakcyjne i sprzedażowe dołączą do zespołu Gazeta.pl.
„Poprzez koncentrację na rozwoju najmocniejszych tytułów chcemy zwiększyć efektywność reklamową całego portfela czasopism Agory. W najbliższych tygodniach przedstawimy naszym klientom ciekawe rozwiązania, które będą wspierać ich w docieraniu do właściwych grup odbiorców i budowaniu z nimi długofalowych relacji. Myślimy zwłaszcza o rozwoju projektów okołowydawniczych realizowanych przy udziale partnerów reklamowych, m.in. plebiscytów, warsztatów dla czytelników czy wydań specjalnych naszych magazynów” – zapowiada, cytowany w komunikacie prasowym Piotr Hendel, wydawca czasopism Agory.
(MAK, 09.11.2017)
