Metro liderem kanałów nadających z MUX-8

Spośród kanałów nadających z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej największy udział ma Metro (Discovery Networks). Rośnie oglądalność Telewizji WP.
Z analizy danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres styczeń - październik br. wynika, że najlepszymi miesiącami dla stacji nadających z MUX-8 były lipiec i sierpień br. Od tego czasu tylko Telewizja WP (Wirtualna Polska) notuje systematyczny wzrost - w październiku w grupie ogólnej miała 0,26 proc. udziału, a w grupie komercyjnej - 0,29 proc. Październik był pierwszym miesiącem, w którym WP nie emitowała serwisów informacyjnych "#dziejesię", porannego magazynu ”#dzieńdobryWP” i rozrywkowego ”Pudelek Show”.
Spadki notuje natomiast Nowa TV (TV Spektrum z Grupy ZPR Media) - w październiku jej udział w grupie ogólnej wyniósł 0,22 proc., a w komercyjnej 0,19 proc.
Liderem jest Metro (Green Content) - 0,29 proc. w grupie ogólnej i 0,34 proc. w komercyjnej. Udziały Zoom TV (Cable Television Networks & Partners) odpowiednio wynoszą: 0,27 proc. i 0,28 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement
(KOZ, 08.11.2017)
