Ogilvy & Mather agencją full service Decathlonu
(fot. Screen z Youtube)
Decathlon wybrał w przetargu reklamowym trwającym od września br. do stałej współpracy Ogilvy & Mather.
Przedmiotem przetargu była strategia komunikacji oraz pomysł na platformę kreatywną, z której Decathlon będzie korzystać kilka lat. Ogilvy & Mather będzie obsługiwać klienta kompleksowo – od ATL po działania digital. Nowy format będzie wprowadzony wraz z kampanią przedświąteczną.
Za ostatnią, zakończoną 10 września br. kampanię Decathlonu "Powrót na trening" odpowiadała agencja K2, która pracuje dla tego klienta od końca 2014 roku. W listopadzie ub.r. Decathlon wybrał w przetargu agencję PZL. Współpraca dotyczyła opracowania koncepcji działań wizerunkowych. Telewizyjna kampania wizerunkowa autorstwa PZL rozpoczęła się 24 grudnia ub.r. Współpraca miała charakter projektowy.
(AMS, 06.11.2017)