Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania "Outdoor media"

"O outdoorze wiemy najwięcej" - pod takim hasłem ruszyła w czerwcu pierwsza kampania magazynu "Outdoor media", wydawanego przez Business Media Group.

Reklamy promujące poszczególne działy pisma pojawiły się na warszawskich autobusach. Na layoucie obok zarysu billboardu znalazły się hasła: "Gdzie wydrukować billboard?", "Jaka jest siła outdooru?", "Jak planować outdoor?". Kampanię zrealizowała firma Business Consulting Media Miejskie. Za kreację odpowiadała Elżbieta Kłos z Business Media Group.

(BS, 13.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.