Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Demo dla butów McArthur

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała kampanię dziecięcych butów McArthur.

Celem kampanii pod hasłem ”Wymyśl imię, a nagroda cię nie minie!” jest rozpropagowanie konkursu na wymyślenie najbardziej oryginalnego imienia dla rysunkowej postaci, stworzonej dla celów akcji. Demo przygotowała spot radiowy, emitowany w Radiu Eska i lokalnych stacjach radiowych. Działania obejmują także materiały POS (ulotki i plakaty konkursowe). Media zaplanował i kupił PRO Media House. Kampania potrwa do 20 lipca.

(MAZ, 13.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.