"Drzewo marzeń" TVN wiceliderem oglądalności w grupie komercyjnej
"Drzewo marzeń", nowy program Mateusza Gesslera w TVN, średnio oglądało 784 tys. widzów (screen: Youtube.com)
"Drzewo marzeń" - nowy program Mateusza Gesslera w TVN - oglądało średnio 784 tys. widzów. Podczas emisji stacja pozostawała wiceliderem oglądalności w grupie komercyjnej.
"Drzewo marzeń" to reality show oparty na holenderskim formacie "The Wishing Tree". Mateusz Gessler odwiedzał szkoły podstawowe, w których umieszczano tzw. drzewo marzeń. Dzieci wieszały na nim swoje życzenia. Część życzeń prowadzącemu udało się spełnić. W programie wzięły udział dzieci od 8 do 13 lat. TVN emitował go od 3 września przez dziewięć kolejnych niedziel o godz. 18.
Podczas emisji dziewięciu odcinków programu TVN był na czwartym miejscu oglądalności w grupie ogólnej. "Drzewo marzeń" miało w tym czasie 6,16 proc. udziału w rynku. Liderem był Polsat - 18,58 proc. udziału w rynku, emitując w tym czasie reality show "Nasz nowy dom". Na drugim miejscu jest TVP 1 - 11,14 proc. udziału w rynku z serialem "Komisarz Alex", a na trzecim TVP 2 - 6,45 proc. udziału w rynku ("Panorama" i "Sport telegram").
Podczas emisji wszystkich odcinków "Drzewa marzeń" TVN pozostawał wiceliderem oglądalności w grupie komercyjnej - 7,59 proc. udziału w rynku. Liderem jest Polsat - 20,62 proc. udziału w rynku, na trzecim miejscu jest TVP 1 - 5,97 proc. udziału w rynku, a na czwartym TVP 2 - 5,05 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów - 939 tys. - przyciągnął pierwszy odcinek "Drzewa marzeń" 3 września br. Dane: Nielsen Audience Measurement
(Mackuch, 31.10.2017)