eBay dołączył do reklamujących się przy Piccadilly Circus
![](/images/contents/photo_50605_1508845694_big.jpg)
Koncern internetowy eBay będzie jednym z sześciu reklamodawców promujących się na ekranach przy londyńskim Piccadilly Circus.
Amerykański koncern jest ostatnią firmą, która potwierdziła zakup powierzchni reklamowej w tej prestiżowej lokalizacji. Będzie się reklamować przy Piccadilly Circus do stycznia 2018 roku. Na podobnych warunkach promować się będzie również marka odzieżowa Hunter (wspólnie z marką Stella McCartney). Dłuższe kontrakty podpisały: Coca-Cola, Samsung, Hyundai i L'Oréal.
Ekrany reklamowe przy Piccadilly Circus zabłysną ponownie pod koniec października br. po trwającej niemal dziewięć miesięcy modernizacji. Londyński plac odwiedza ok. 2 mln osób tygodniowo.
(LL, 24.10.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)