Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mali giganci" będą w TVN o wcześniejszej porze

Jury programu. Od lewej: Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

W niedzielę 5 listopada TVN zacznie emisję trzeciego sezonu talent show "Mali giganci".

Premierowe odcinki pokazywane będą w niedziele o godz. 17, podczas gdy pierwszy i drugi sezon oglądać można było w soboty o 20. Prowadzącym "Małych gigantów" pozostaje Filip Chajzer, a jury tworzyć mają Sonia Bohosiewicz, Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki. Trzeci sezon będzie liczyć osiem odcinków.

Nagrania programu zakończyły się na początku marca. - Już wtedy wiedzieliśmy, że ze względów budżetowych nie zmieścimy programu w wiosennej ramówce. Rozważaliśmy pokazanie "Małych gigantów" w wakacje, ale to rozwiązanie nie wytrzymało analizy ekonomicznej - latem nie ma ani takiej widowni, ani takich pieniędzy na rynku, żeby uzasadnić emisję tak dużego programu rozrywkowego - opowiada Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Teraz sytuacja wygląda zupełnie inaczej - w listopadzie i grudniu widownia o godz. 17 jest porównywalna z prime time, a też i stan rynku reklamowego jest taki, że warto zawalczyć o dodatkowych widzów - tłumaczy.

Zdaniem Bogdana Czai popołudniowa pora wydaje się optymalna ze względu na profil widowni tego programu. - Jeśli oglądają go rodzice z dziećmi, to mamy szansę na zebranie przed telewizorami więcej widzów niż przed 22, kiedy kończyła się emisja w sobotnie wieczory - zwraca uwagę. Czaja ma nadzieję, że trzecia seria będzie mieć lepsze wyniki od drugiej.

Pierwszą edycję "Małych gigantów" wiosną 2015 roku śledziło średnio 3,38 mln widzów, a drugą wiosną 2016 roku - 2,56 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

Jednocześnie z końcem października TVN zakończy emisję reality show "Drzewo marzeń", prowadzonego przez Mateusza Gesslera (w niedziele o 18).

(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.