Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith: rośnie znaczenie urządzeń mobilnych

(fot. pixabay.com)

Według raportu Mobile Advertising Forecasts 2017 opublikowanego przez dom mediowy Zenith (zawiera dane z 52 rynków, w tym z Polski) w 2018 roku odsetek posiadaczy smartfonów na świecie wyniesie 66 proc. (w 2016 roku było to 58 proc.).

Według prognozy Zenith w 2017 roku reklama mobile będzie stanowiła 53 proc. globalnych wydatków na reklamę w internecie (w Polsce jest to obecnie 27 proc.). W 2018 roku wskaźnik ten wzrośnie do 59 proc., a w 2019 roku do 62 proc. W 2019 roku wartość wydatków na reklamę na urządzeniach mobilnych wyniesie 156 mld dol. i będzie stanowiła 26 proc. sumy globalnych wydatków na reklamę.

Z raportu wynika również, że w Polsce smartfon ma już 62 proc. społeczeństwa. Na świecie krajem z najwyższą liczbą użytkowników smartfonów są Chiny (w 2018 roku będzie z nich korzystało już 1,3 mld Chińczyków).

Zdecydowanie mniej osób korzysta z tabletów. Odsetek posiadaczy tych urządzeń na dwunastu rynkach przekracza 50 proc., a na siedmiu jest niższy niż 10 proc. Najwyższy wskaźnik odnotowuje Holandia (74 proc.). Według szacunków globalnie odsetek posiadaczy tabletów wyniesie w 2017 roku 18,7 proc. Polska plasuje się powyżej tej średniej z wynikiem 28 proc.

W 2018 roku czas poświęcony na korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych będzie stanowił 73 proc. czasu spędzanego online (wobec 70 proc. w 2017 roku). Krajem, w którym użytkownicy internetu najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych, jest Hiszpania (już 81 proc. czasu konsumpcji internetu pochodzi z urządzeń mobilnych). W Polsce jest to 32 proc.


(IKO, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.