Beata Golubińska dołącza do zespołu Media Impact Polska
Beata Golubińska do Media Impact Polska przechodzi z Publicis Media (fot. materiały prasowe)
Beata Golubińska, chief capability officer w Publicis Media, od listopada będzie wiceprezesem ds. operacyjnych Media Impact Polska, biura reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet RAS-Polska. Wcześniej to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie.
Beata Golubińska będzie odpowiadać za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy. Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W 2007 roku w Starcomie została wiceprezesem ds. mediów, a w 2013 dyrektorem operacyjnym. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer.
(KOZ, 14.10.2017)