Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa Kupca Poznańskiego

Przez trzy miesiące będzie trwać kampania wizerunkowa Kupca Poznańskiego. Rozpoczęta wczoraj akcja przebiega pod hasłem "Opakowanie Kupca - nowe oblicze".

Na okres wakacji zmieni się fasada budynku. Frontowe ściany niemal całkowicie zostaną zakryte olbrzymimi banerami ukazującymi oblicza eleganckich i uwodzicielskich kobiet. Grafice uzupełniją zmieniające się hasła, m.in.: "Nowy Kupiec - szyty na Twoją miarę!", "Odkryj piękno nowego oblicza!", "Wpadniemy Ci w oko!", zapowiadające wrześniowe zmiany Kupca Poznańskiego. Wówczas centrum handlowe będzie obchodzić swoją piątą rocznicę funkcjonowania.

(BS, 08.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.