Edipresse Polska z nową strukturą sprzedaży w obszarze digital
Michał Otocki wcześniej pracował m.in. dla Grupy Interia i Agory (fot. materiały prasowe)
Edipresse Polska wprowadziło zmiany w zarządzaniu sprzedażą w obszarze digital, tworząc stanowisko dyrektora sprzedaży ds. digital, które od 16 października br. zajmie Michał Otocki.
Michał Otocki dotychczas pełnił funkcję dyrektora pionu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Interia. W latach 2007-2011 był związany m.in. z wydawnictwem Agora, gdzie jako regionalny szef sprzedaży odpowiadał za serwisy rekrutacyjne GazetaPraca.pl, a w latach 2000-2004 - za sprzedaż skierowaną do klientów strategicznych "Gazety Wyborczej".
Otocki jako dyrektor sprzedaży ds. digital Edipresse Polska będzie odpowiadał za strategię sprzedaży, zarządzanie zespołem handlowym oraz nadzór nad realizacją zobowiązań handlowych dla klientów w obszarze digital.
W skład nowej struktury sprzedaży digital wchodzi: biuro reklamy lifestyle (oferta pakietowa Polki.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl i Party.pl oraz projekty niestandardowe na Wizaz.pl), którego dyrektorem bez zmian jest Agnieszka Kos; zespół sprzedaży w modelu programatycznym, którym kieruje Karolina Wysocka, head of RTB/Programmatic; dział project management wspierający wszystkie biura reklamy, którym zarządza Monika Ceglińska-Maciak.
Poza tym Michałowi Otockiemu podlegać będzie także Anna Mijakowska, która na stanowisku zastępcy dyrektora sprzedaży ds. digital w platformach multimedialnych będzie wspierać sprzedaż produktów digital w ramach oferty crossmediowej Edipresse.
W wydawnictwie utworzono także stanowisko dyrektora ds. strategii oferty reklamowej, które objęła Mariola Zienkiewicz, od kilkunastu lat związana z Edipresse. Zarówno Michał Otocki, jaki i Mariola Zienkiewicz raportować będą bezpośrednio do Macieja Klepackiego, digital COO.
(JOK, 08.10.2017)