Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konrad Łaski odchodzi z Grupy ZPR Media

Konrad Łaski w Grupie ZPR Media pracował od 2010 roku (fot. materiały prasowe)

Po prawie ośmiu latach z Grupą ZPR Media rozstaje się Konrad Łaski, wiceprezes IDMnet i dyrektor handlowy w Time.

Konrad Łaski zarządzał sprzedażą reklam we wszystkich stacjach radiowych i kanałach telewizyjnych Grupy ZPR Media oraz nadzorował sprzedaż korporacyjną. – Uznaliśmy, że wyczerpała się już pewna formuła naszej współpracy. Rozstaliśmy się za porozumieniem stron i w dobrej atmosferze – mówi Konrad Łaski. – W tym roku udało się nam znacząco przekroczyć założone cele. Mamy zdecydowanie ponadrynkowy wzrost przychodów w radiu, a w telewizji wyprzedaliśmy wszystkie dostępne zasoby od początku roku i znacząco podnieśliśmy średnie CPP – dodaje. Konrad Łaski nie ma jeszcze sprecyzowanych dalszych planów zawodowych.

– To była wspólna decyzja, od dłuższego czasu rozmawialiśmy – mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPR Media. – Zresztą nasze drogi się połączą, tylko w trochę innym układzie – zapowiada. – Konrad Łaski jest rozpoznawalną postacią w domach mediowych. Będziemy współpracować trochę na innych płaszczyznach - dodaje Benbenek, ale nie zdradza szczegółów.

Rzeczniczka Grupy ZPR Media Monika Polewska nie podaje, kto zastąpi Konrada Łaskiego. Z naszych informacji wynika, że zarządzanie sprzedażą reklam w radiu ma przejąć Przemysław Ziurkowski (dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w ZPR Media i Time), a w telewizji – Agnieszka Tuśnio (dyrektor ds. sprzedaży agencyjnej).

Konrad Łaski do Grupy ZPR Media trafił w styczniu 2010 roku – jako wiceprezes Muratora (obecnie ZPR Media) i Time. Z zarządu Muratora odszedł w lipcu 2012 roku. Wszedł również do zarządu IDMnet. Z początkiem października br. przestał być wiceprezesem Time.

W latach 2002-2009 Łaski pracował w Grupie Radiowej Agory jako dyrektor sprzedaży krajowej. Pracę rozpoczynał w CR Media Consulting, skąd odszedł w 2002 roku ze stanowiska zastępcy dyrektora sprzedaży.

(KOZ, 05.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.