Gameset wypromuje gry z portfolio CDP w Polsce i za granicą
Lernestorod / pixabay.com
Agencja marketingu gamingowego Gameset nawiązała współpracę z wydawcą gier komputerowych CDP, w ramach której będzie odpowiadać za krajowe i zagraniczne działania promocyjne dla gier dystrybuowanych przez CDP.
- Cieszymy się szczególnie dlatego, że jest to pierwsza regularna współpraca między polskim dystrybutorem gier a agencją reklamową - komentuje Piotr Bombol, strategy director & partner Gameset.
Gameset zajmie się tworzeniem strategii i koncepcji komunikacji gier, przygotowywaniem materiałów promocyjnych, planowaniem i zakupem mediów, a także pozyskiwaniem partnerstw do działań crosspromocyjnych. CDP odpowiada w Polsce za dystrybucję gier wydawanych przez Activision i Blizzard (m.in. "Destiny 2", "Call of Duty", "Overwatch"). Zakres współpracy agencji z CDP obejmuje także globalne działania promocyjne dla gier z portfolio Klabater.
Gameset działa od lutego br. Pomaga klientom dotrzeć do społeczności graczy i wykorzystać potencjał gier oraz e-sportu w komunikacji marketingowej.
(IKO, 02.10.2017)