"Lego Ninjago" liderem segmentu pism dla dzieci

Okładki dziecięcych magazynów
"Lego Ninjago" to najlepiej sprzedające się pismo dla dzieci - wynika z danych o sprzedaży miesięczników i dwumiesięczników w pierwszym półroczu 2016 roku.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy "Lego Ninjago" w okresie styczeń-czerwiec br. sprzedawało się średnio w 55 851 egz. (o 20,15 proc. mniej niż w pierwszym półroczu ub.r.). Na drugim miejscu wśród pism dla dzieci jest "Lego Nexo Knights" ze średnią sprzedażą 51 446 egz. (spadek o 2,32 proc.), a na trzecim "Lego Friends. Magazyn" - 42 842 egz. (spadek o 4,43 proc.).
Największy spadek (o 57,86 proc.) zanotował "DreamWorks".
Wszystkie wymienione miesięczniki należą do Media Service Zawada.
(JOK, 01.10.2017)
